INNHOLD

Gode historier og engasjerende tekster er veldig effektive markedsføringsverktøy. Vi utarbeider strategi og ideer, skriver innhold og gjennomfører fra A til Å både på nett og papir. Vi i Storybold starter alltid med å danne oss et bilde av verdier, mål og hvem bedriften ønsker å kommunisere med, før vi velger en retning.

KAMPANJER

Mange kampanjer har som formål å introdusere nye produkter eller tilbud på markedet. For å gjøre dette riktig, må vi se nærmere på målgruppene og hvilke 'gulrøtter' de trolig vil trigge på og hvor vi kan nå dem. Ta kontakt med våre strateger, de har flere suksesshistorier å vise til.

PRESSEMELDINGER

Våre pressemeldinger har blitt plukket opp 9 av 10 ganger i ulike kanaler. En god pressemelding er skrevet som en komplett ferdig nyhetsartikkel. Det vedlagte bildet bør også se ut som om det er tatt av en fotojournalist og ikke tilhører en flott katalog.

NYHETSBREV

Nyhetsbrev må ha et klart mål om hva de skal oppnå og innholdet må gi en god grunn til at folk skal åpne dem. Men først må du skape en grunn til å melde seg på slike utsendelser, Vi kan hjelpe deg med alt dette, samt å skrive fengende innhold til både nyhetsbrevet og landingssiden.

DIGITALE TJENESTER

Vi hjelper deg med kommunikasjonsstrategi, innhold, oppsett og målretting på nesten alle mulige digitale flater. Alt fra Google søkeordsannonser, Google Displayannonser og sosiale medier som for eksempel Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat, til tekster på nettsider og kampanjesider. Les mer her

REFERANSER

Grønt Maskin

En digital artikkel førte til stor etterspørsel etter korntørkeanlegg

Innholdsmarkedsføring for Norsk Wavin

Slik lanserte vi et nytt gulvvarmeprodukt i Norge ved hjelp av innholdsmarkedsføring

Norsk Wavin

Innholdsmarkedsføring endret markedets oppfatninger

Markedsføring for Moss Lufthavn Rygge

Markedsføring og annonser skapte stinn brakke og fikk hederlig omtale i dagspressen.

Jubileumsmagasin

Design og innhold til jubileumsmagasin for Moss kommune

Grønt maskin

Valgte Storybold reklamebyrå som innholdsleverandør: – Det er rett og slett godt håndverk

Norsk pulverlakk-
tekniskforening

Økte kunnskap med printannonser

Ingeborg-nettverket

Holdningskampanje for rørleggerbedrifter og for å få jenter inn i byggenæringen