
Høyda Magasin
Nytt, redesignet magasin for Høyda-området kommer ut i postkassene 23. mars. Storybold har med glede tatt på seg dette oppdraget.
– Vi er allerede godt i gang med å planlegge innhold, men vi tar gjerne imot tips om nyheter og ting som skal skje rundt påske og i april, sier prosjektleder og annonseansvarlig Merethe Brattsti Songli i Storybold, som også får annonseselger Kjell Helge Jokstad med seg videre i salgsarbeidet. Merethe har selv lang erfaring med magasinutgivelser. For i Storybold har hun i dag bl.a. ansvaret for annonsesalget for alle Parat-magasinene og for Norske Arkitekters landsforbund på nett og papir.
God Storybold-kvalitet
– Magasinet skal ha god Storybold-kvalitet, både når det kommer til design, tekst og bilder. Det blir ikke lenger en avis, men får et magasinpreg i form av litt bedre papir og design, forteller Storybolds Ingeborg Øien Thorsland, som blir ansvarlig redaktør for magasinet. Hun jobber både med tekst, foto og film og har blant annet ansvar for magasinet Kulturisten som utgis av Norske Kulturinstitusjoner, og Ferrytales som Storybold utgir på vegne av Bastø Fosen.
Skal fortelle gode historier
– I Storybold er vi opptatt av å fortelle gode historier. Vi mener det er verdens beste markedsføringsverktøy. Alle elsker gode historier og sluker dem i form av serier, bøker, nyheter, filmer, og podcaster, men også i innholdsannonser. Og gode historier gjør at du blir bedre likt, og det å bli bedre likt er det all markedsføring handler om, siden vi handler av dem vi liker og kjenner best. Moss og Høyda området har et vell av gode historier, og ved å fortelle dem, bygges både kommunens og områdets omdømme, forklarer daglig leder i Storybold, Inger Marie Spange.
Ingen konkurranse til sentrum
– Moss har flere tettsteder med sine særegenheter, tilbud og fordeler. Desto flere gode historier som fortelles, desto bedre blir omdømmet til hele Moss. Et bedre omdømme skaper vekst. Og økt vekst vil gagne alle som driver næring. Så alle vinner på dette. Vi i Storybold er skikkelige Mossepatrioter, så dette gleder vi oss veldig til å ta fatt på, understreker Spange.
Tips til nyheter eller bestilling av annonser kan sendes:
Merethe Brattsti Songli, merethe@storybold.no